Objednávky vytvořené do 14h odesíláme tentýž den!

Časté dotazy

Nejčastější dotazy

Milí zákazníci, níže jsou uvedené nejčastější dotazy a odpovědi, které nám píšete. Zvolte prosím téma, kterého se váš dotaz týká:

TYP VLASŮ A ÚPRAVY

  1. Jaký typ vlasů nabízíte?
    V naší nabídce najdete lidské vlasy evropského typu, kvality Remy. Evropský typ vlasů je označení pro vlasy původem z Asie. Vlasy jsou upravené, aby zapadaly do vlasů evropanek. Ke koncům jsou lehce ztečnené, aby v délkách dobře splynula hustota a řazeny jsou po směru růstu (proto označení Remy). Kromě 100% lidských vlasů můžete u culíků a rychlopásů najít také Japonský kanekalon.

  2. Můžu vlasy natáčet/žehlit/fénovat?
    Ano, tepelný styling není problém, avšak nejvyšší doporučená teplota je 180°C. Nezapomínejte na kvalitní ochranné přípravky. I kanekalon lze upravovat, předtím jej ale rozprašovačem navlhčete a postupujte opatrně, po menších pramíncích.
    Fénování je vhodnější na nižší výkon a studenější vzduch. Vždy je ale nejlepší nechat vlasy volně uschnout.

  3. Můžu vlasy nabarvit nebo odbarvit?
    Odbarvování/zesvětlování nedoporučujeme. Barvení a tónování na tmavší odstíny není problém. Blond odstíny lze upravit kvalitním silver šamponem (smíchejte 1:1 a ihned smyjte). Chemické úpravy jsou možné jen u 100% lidských vlasů. Japonský kanekalon není možné barvit. 

  4. Jakou mají vlasy životnost?
    Životnost vlasů se odvíjí od toho, jak jsou zatížené a jaká je jim věnována péče. U Clip in vlasů je to obecně déle. Při každodenním nošení a občasných úpravách je to zhruba 18 měsíců. Pokud vlasy barvíte tak o něco méně. Naopak pokud je nosíte několikrát do týdne, mohou vydržet i několik let. Permanentní metody jsou více zatíženy a tam je běžně životnost 6 až 18 měsíců.

OBJEDNÁVKA A DODÁNÍ

  1. Jak dlouho trvá dodání?
    Běžně máte objednávku doma nebo na výdejním místě již následující pracovní den od odeslání. Objednávky vytvořené ve všední dny do 14 hodiny odešleme tentýž den. Objednávky vytvořené po 14 hodině nebo o víkendech/svátcích odešleme následující pracovní den.
    Objednávky s osobním odběrem na naší pobočce jsou běžně přichystány zhruba do hodiny. Vždy však počkejte na email s potvrzením.

  2. Nepřišel mi email s potvrzením objednávky, co teď?
    Napište nám na email info@praveclipinvlasy.cz a uveďte celé jméno, jaké jste zadali v objednávce nebo email. Po prověření vám dáme vědět a případně objednávku obratem vytvoříme. Zkontrolujte prosím v emailu také složku spam/hromadné.

  3. Jak stornovat objednávku?
    Pokud nemáte o objednávku zájem, napište nám na email info@praveclipinvlasy.cz a uveďte číslo objednávky. O stornu musíte informovat přímo nás, tedy eshop. Sdělit informaci kurýrovi přepravní společnosti není storno objednávky.
    Pokud objednávku stornujete až po odeslání, tedy ve chvíli, kdy nám již vznikly náklady na balné a dopravu, zašleme vám informace pro úhradu těchto nákladů.

  4. Potřebuji změnit objednávku, jak to mám udělat?
    Pokud byla objednávka již od nás odeslána, nelze ji měnit a vytvořte tedy prosím novou. Pokud jste však ještě neobdrželi email s potvrzením expedice objednávky, napište nám na info@praveclipinvlasy.cz nebo volejte ve všední dny 776 605 477 a kolegové změnu objednávky provedou a potvrdí. Připravte si číslo objednávky.

  5. Je možné objednat zboží i na Slovensko nebo jinam do zahraničí?
    Ano, na Slovensko můžeme zaslat zboží na dobírku. Kamkoliv jinam lze zaslat zboží při platbě předem. 

VRÁCENÍ A VÝMĚNA

  1. Můžu zboží vyměnit za jiné?
    Ano, výměna zboží není problém a jaké jsou podmínky a postup najdete ZDE. Vlasové zboží a příslušenství nelze měnit za kosmetiku.

  2. Můžu nevyhovující zboží vrátit?
    Ano, nepoužité zboží můžete vrátit do 14 dní a lhůta se počítá ode dne převzetí objednávky. Použité zboží vrátit nelze, pokud je však jakýkoliv problém, napište nám email a kolegové vám poradí, jak při reklamaci postupovat.
    *vrátit nelze kosmetiku z hygienických důvodů, jako například řasenky, lesk na rty či křídy na vlasy, nicméně i v tomto případě nás kontaktujte, pokud nastane jakýkoliv problém a pokusíme se pro vás udělat maximum.

  3. Za jak dlouho vrátíte peníze?
    Jakmile balík obdržíme, zašleme vám na email potvrzení a od té chvíle běží zákonná 14 denní lhůta, ve které vracíme finanční prostředky. Většinou je to však mnohem dříve.

  4. Když vracím nebo vyměním zboží, kdo platí poštovné?
    Dopravu hradí zákazník. Výjimka nastává v případě, kdy dojde k chybě v objednávce z naší strany. V takovém případě vám samozřejmě poštovné účtovat nebudeme.

REKLAMACE

  1. Jak můžu zboží reklamovat?
    Napište nám prosím email na info@praveclipinvlasy.cz a uveďte prosím číslo objednávky a přiložte fotky, abychom měli představu, co přesně je s vlasy nebo zbožím v nepořádku. Kolegové se na věc co nejdříve podívají a napíší vám, jak budeme postupovat. Ke každé reklamaci přistupujeme individuálně a vždy se snažíme vyjít vstříc jak nejvíce je to možné.

  2. Na jakou adresu můžu poslat zboží k reklamaci?
    Než budete zboží posílat, napište nám prosím email (viz bod výše). V některých případech je možné vyřešit reklamaci aniž by bylo nutné zboží posílat. Není to však vždy. Adresa pro reklamace je Sibiřská 55, 62100 Brno-Řečkovice. Jakmile balík dorazí budeme vám informovat.

  3. Co přiložit do balíku?
    Vyplňte prosím tento formulář. Pokud nemáte možnost jej vytisknout, stačí zaslat do emailu. 

  4. Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?
    Reklamace řešíme jak rychle je to možné, chápeme, že často čekáte na nové zboží. Zákonná lhůta je sice 30 dní, nicméně jsou reklamace, které vyřešíme během 1 dne, průměrně zhruba týden.

JINÉ

  1. Můžu si zboží někde prohlédnout?
    Pobočku máme v Brně (Sibiřská 55, 62100). Zboží si zde můžete prohlédnout, odměřit délku, přirovnat odstín a samozřejmě rovnou zakoupit. Kolegové vám poradí a pomohou vybrat a ochotně ukáží všechny možnosti. Z hygienických důvodů není možné zboží zkoušet, nicméně několik tzv. testovacích kusů může být k dispozici.