Objednávky vytvořené do 14h odesíláme tentýž den!

Doprava a platba

Doprava a platba

Podrobné informace k možnostem dopravy a platby.

Objednávky vytvořené do 14:00 odesíláme tentýž den. Objednávky vytvořené v pátek po 14:00 odesíláme následující pracovní den. Doručení je běžně následující pracovní den.

Pokud by Vám nebyl balíček doručován do dvou dnů od obdržení emailu o expedici, kontaktujte nás prosím na čísle 776 605 477 nebo info@praveclipinvlasy.cz

POZOR: Doručení balíku probíhá běžně následující pracovní den od obdržení emailu o expedici. Pokud dopředu víte, že si nebudete moci balík převzít a nemáte ani možnost nikoho požádat, napište nám do poznámky, jaké datum odeslání/doručení Vám vyhovuje. Rádi Vám vyjdeme vstříc a vše potvrdíme do emailu.


Možnosti dopravy

  • GLS kurýr
    logo-GLS
  • nejrychlejší a nejspolehlivější způsob doručení
  • vzhledem k vysoké spolehlivosti tento způsob dopravy doporučujeme

Cena při platbě předem: 105Kč
Cena při platbě na dobírku: 155Kč

GLS doručuje balíčky následující den od expedice vždy mezi 8:00 - 18:00. Přesný čas doručení nelze předem ovlivnit a je tedy nutné zadat adresu, na které budete s největší pravděpodobností k zastižení přímo Vy, nebo někdo, kdo za Vás může zásilku převzít.

Informace o odeslání balíčku dostanete přímo od nás a také od GLS. V den doručení dostanete SMS a email s předpokládaným časem doručení. Kurýr Vám krátce před doručením zavolá, mějte tedy prosím telefon u sebe.

Pokud vám den nebo čas doručení nevyhovují, zavolejte na číslo 840 123 456 a připravte si číslo balíčku. Na lince je možné domluvit posunutí doručení nebo odložení balíčku na parcel shopu. Číslo balíku Vám zaslal přímo dopravce v SMS a emailu. Alternativně je možné se domluvit i na vyzvednutí na depu přepravce.

V případě, že Vás kurýr 2x nezastihne na adrese, nebo není jasné místo doručení a nejste k zastižení po telefonu a sami dopravce nekontaktujete, balíček  nám automaticky zašlou zpět. Jakmile se nám balík vrátí, kontaktujeme Vás a je možné se domluvit na opětovném zaslání, kdy jsme ovšem nuceni účtovat nové poštovné.

  • Česká pošta - Balík do ruky
    Logo-Balik-Do-ruky

Cena při platbě předem: 115Kč
Cena při platbě na dobírku: 165Kč

Česká pošta doručuje standardně balíčky následující pracovní den po obdržení emailu o expedici objednávky. Doručení je zpravidla v čase mezi 8:00 - 19:00 a čas bohužel nelze ovlivnit. Česká pošta zasílá emaily a SMS zprávy ohledně pohybu balíku a také informace ráno, v den doručení.

Výhodou této dopravy je, že v případě, že vás pošťák nezastihne na adrese, uloží balík na nejbližší možnou ukládací poštu. Informace nebo výzva k vyzvednutí zásilky jsou v tomto případě formou emailu, SMS nebo papírové výzvy ve schránce. Na vyzvednutí je běžně 7 kalendářních dní.
Informace, na které pobočce je balík uložen, jsou včetně kontaktu a lze si případně domluvit doručení znovu nebo prodloužení úložní doby, pokud to kapacita pošty umožňuje. Tato služba je bezplatná.

Balík na poště je možné vyzvednout po předložení dokladu totožnosti.

V případě, že si zásilku na poště nevyzvednete do 7 kalendářních dní od prvního pokusu o doručení, pošta jej automaticky zašle zpět. Jakmile k nám balík dorazí, budeme Vás kontaktovat s je možné domluvit zaslání znovu, kdy jsme ovšem nuceni účtovat nové poštovné.

  • Česká pošta - Balík na poštu
    Logo-Balik-Na-postu

Cena při platbě předem: 115Kč
Cena při platbě na dobírku: 165Kč

Tento způsob doručení doporučujeme v případě, kdy nelze předem určit, na jaké adrese se budete v den doručení nacházet, nebo není možné, aby balíček převzal někdo blízký.

Při tomto způsobu dopravy je zvolíte pobočku pošty. Službu Balík na poštu podporuje většina poboček, není tedy problém zvolit takovou, kterou budete mít blízko. V případě nutnosti lze kontaktovat poštu a balíček přesměrovat na jinou pobočku. www.ceskaposta.cz/zmenadispozice,

O pohybu balíku a uložení na vybrané poště Vás dopravce informuje SMS zprávami a emaily. Pro balíček si zajděte až po obdržení výzvy, jinak je pravděpodobné, že nebude připraven k vyzvednutí. V případě platby na dobírku zaplatíte částku na pobočce pošty.

POZOR: Balíky jsou k vyzvednutí po dobu 7 kalendářních dnů! V případě nevyzvednutí jej pošta odesílá zpět. Jakmile balík dorazí, budeme Vás kontaktovat a je možné se domluvit na zaslání znovu, kdy jsme ovšem nuceni účtovat nové poštovné.

  • Osobní převzetí - Brno (Řečkovice)

Zdarma

Na naší pobočce lze zboží vyzvednout kdykoliv ve všední dny mezi 9:00 - 18:00. Platit lze hotově i kartou.

Celá adresa: Sibiřská 907/55, Brno Řečkovice, 621 00 (zvoňte).
Kontakt: 776 605 477 / info@praveclipinvlasy.cz

  • Zahraničí

V případě, že si přejete zaslat balík do zahraničí, napište nám na email info@praveclipinvlasy.cz a objednávku s Vámi vytvoříme přes email. Ceny budou přepočítány podle aktuálního kurzu.
Platbu na dobírku lze využít v rámci zahraničí pouze při dodání na Slovensko. U ostatních zemí je nutná platba předem formou bankovního převodu.

  • Doručení na Slovensko: 2-4 pracovní dny (Českou poštou expresně) Cena dopravy: 180Kč (+50Kč v případě dobírky)
  • Doručení v rámci Evropy: 3-5 pracovních dní (Českou poštou expresně) Cena dopravy: 210Kč
  • Doručení mimo Evropu: 5 - 14 pracovních dní (Českou poštou expresně) Cena dopravy: 210Kč

Možnosti platby

  • Dobírka

Cena služby: 50Kč

Při platbě na dobírku uhradíte zboží až při převzetí nebo vyzvednutí. U GLS kurýra lze platit kartou.

  • Bankovní převod

V tomto případě uhradíte zboží předem formou bankovního převodu. Zboží odesíláme po přijetí platby, což je běžně tentýž den, nicméně zřídka se může stát, že převod trvá déle. Maximálně však dva dny.
Údaje pro platbu zašleme na email po vytvoření objednávky. V případě, že jste platbu uhradili a je více než 24 hodin a nepřišel email potvrzující expedici, napište nám na info@praveclipinvlasy.cz nebo zavolejte na 776 605 477 a připravte si číslo objednávky. Kolegové věc obratem prověří.

  • Platba na pobočce

Za platbu na pobočce neúčtujeme žádný poplatek. Na zboží se můžete na pobočce samozřejmě podívat a zkontrolovat vyhovující odstín a délku. Zkoušet bohužel z hygienických důvodů nelze.
Na pobočce je možné zaplatit hotově i kartou.

 

Pro jakékoliv další dotazy nás kontaktuje na info@praveclipinvlasy.cz